Dapatkan Tips Bisnes Internet PERCUMA!

Isikan Nama & Email anda di bawah ini :

Nama:
Email:
 


Wednesday

Teknik Mudah HAFAZ Al Quran dan Surah Lazim

Teknik Mudah HAFAZ Al Quran dan Surah Lazim

Tentu Ramai Yang Ingin Tahu
Cara Termudah HAFAZ Al Quran dan Surah.
Rahsia dan Teknik Terbaru iaitu Kaedah Jibril
Mulakan menghafaz seperti 'PRO' sekarang juga!

Lihat! Apa Kata Pembeli:

Testimonial

Dalam masa seminggu membaca ebook ini, saya sudah mendapat ratusan idea praktikal bagaimana menghafaz surah-surah diluar kebiasaan amalan saya seperti Mulk, Sajadah, Al-Insan & lain-lain.

Inilah teknik yang paling sesuai untuk saya 'upgrade' bacaan surah lazim dalam solat!


Johari Yap Abdullah



Apa impak ebook-ebook ini kepada saya? Ini kesannya : menukar 'sudut pandang' saya terhadap Al-Quran. Jika sebelumnya inspirasi hidup saya asyik ber'kiblat'kan buku motivasi barat, kini ia sudah berpusing 360 darjah kepada Al-Quran : kitab mulia, agung, sejuk, hidayah, bermotivasi dan hidup. Memang mengujakan betul bila 'susuk tubuh' Al-Quran benar-benar dapat dihayati....

Patutlah ulama dahulu sangat produktif dalam hidup sebab 'charger' kekuatan dalaman mereka Al-Quran!


Muhammad Fazly Abd. Patah



Untuk Info Lanjut Kaedah Jibril, Klik dibawah:

Tuesday

Panduan Menghadapi Temuduga Kerajaan spa



Panduan Menghadapi Temuduga Kerajaan spa


CARA PEMAKAIAN (LELAKI)


  1. Berseluar slack hitam  ( nak yang lembut , dockers dapper x layan na. )
  2. Berbaju putih ( Seeloknya Long Sleeve )
  3. Bertali Leher
  4. Berkot bagi jawatan Diploma dan ke atas.
  5. Berstokin hitam
  6. Kasut Hitam Bertali, sekali lagi ditekankan BERTALI.
  7. Tali pinggang jgn yang macam p pekan na. Kalau boleh jgn tali yang ada lubang2. Pakai yang kepalanya x guna lubang, means formal la senang.. 
  8. Misai / Kumis .. sama la nih, janggut, sekben < apa ni.. rambut kat tepi tu.. Kalau boleh jadi jambu dulu masa interview.

CARA PEMAKAIAN (WANITA)
  1. Berbaju Kurung
  2. Berkot bagi jawatan Diploma dan Keatas
  3. Kasut hitam BERTALI.
  4. Ntah, rasanya yang tu je kot. Pompuan dia simple ckit...
PENYUSUNAN SIJIL / DIPLOMA DAN IJAZAH
  1. Mulakan dengan Kad Pengenalan dan Surat Beranak
  2. Sijil UPSR dan Sijil Berhenti Sekolah Rendah
  3. Sijil PMR
  4. Sijil SPM dan SIJIL berhenti Sekolah Menengah
  5. Sijil / Diploma/ Ijazah
  6. Sijil Ko Kurikulum
  7. Surat Sokongan
  8. Salinan pown sama ikut urutan nih 
  9. Sumber ini dari pihak SPA sendiri....... So terpulang la nak ikut ke x.
TIPS-TIPS LAIN.
  1. Perlu hafal dan ingat skop kerja yang nak dipohon
  2. Jangan Terlalu gabra masa menjawab soalan penemuduga
  3. Elakkan tangan daripada merewang masa menerangkan sesuatu.
  4. Duduk dengan tertib, Ala2 mcm pengantin tu. hahaha
So itu ja la kot yang perlu ditimbangkan, selain dari surat2 sokongan yang kuat. InsyaAllah.
Harap Tips ni berguna untuk semua...

P/s : Datang awal .. biar kita tunggu orang, jangan orang tunggu kita


Monday

Belajar Cara Menjahit Baju Kurung Moden

Belajar Cara Menjahit Baju Kurung Moden
Belajar Cara Menjahit Baju Kurung Moden

Jika anda berminat untuk menambah pendapatan dengan mengambil upah menjahit baju kurung moden atau ingin menjahit baju sendiri, anda bolehlah belajar menjahit baju kurung moden dengan panduan ini yang lengkap dengan illustrasi, teks penerangan dan gambar sebenar yang menjadikan pembelajaran anda MUDAH, MENARIK dan PRAKTIKAL.

Apa faedahnya belajar menjahit:

  •     Mengurangkan kos membeli dan menempah baju.. (Hari Raya, kenduri, baju sekolah anak-anak, baju baru...)
  •     Tambah pendapatan (ambil upah menjahit)
  •     Mengisi masa lapang dengan hobi yang bermanfaat
  •     Dan banyak lagi...


Apa kelebihan ebook ini:

  •     Senang difahami dan diikuti walaupun anda LANGSUNG TIADA ASAS DALAM JAHITAN.
  •     Jaminan pulangan wang 100% dalam tempoh 30 hari jika tidak berpuas hati.
  •     Tidak perlu menghadiri kelas menjahit, boleh belajar bila-bila masa.
  •     Menjimatkan kos. Kelas menjahit baju kurung moden berharga sehingga RM200. Harga ebook ini tidak sampai RM50 pun...
  •     Dan banyak lagi kelebihan lain...


Anda boleh dapatkan ebook ini dengan melayari website di bawah sekarang...

===> http://tinyurl.com/JahitBajuKurung2u


P.S - Menjahit ini sangat sinonim dengan wanita tapi lelaki juga boleh mencubanya (ramai pereka fesyen hebat terdiri daripada kaum lelaki). Ataupun anda boleh cadangkan idea ini kepada isteri, adik-beradik atau kenalan wanita anda.

PANDUAN BINA BADAN BEROTOT

PANDUAN BINA BADAN BEROTOT

Jelas sekali, badan yang berotot mampu meningkatkan keyakinan diri anda apabila berhadapan dengan khalayak ramai terutama apabila berhadapan dengan gadis impian anda. Namun usaha anda masih tidak membuahkan hasil. Pelbagai produk menaikkan berat badan sudah diambil, tapi tiada hasil memberangsangkan. Bahkan jika anda mempunyai impian bergelar model dengan rupa paras anda yang kacak, tetapi badan anda yang kurus kering atau gemuk  membantutkan impian anda.

Untuk pengetahuan anda, kebanyakan usaha mereka untuk menaikkan berat badan, menguruskan badan dan mendapatkan badan berotot bukanlah salah tetapi tidak mengikut aturan yang betul dan masih tidak mencukupi. Setelah beberapa bulan, akhirnya anda berputus asa.

Saya pasti, anda tentu ngin kelihatan‘macho’ dengan badan yang lebih tegap dan sasa. Secara automatik anda akan berasa lebih berani, hebat dan berkeyakinan. Tidakkah anda mahu melakukan APA SAHAJA untuk merealisasikan impian anda?
 
Jawapan anda, semestinya YA!

Oleh kerana mahu mendapatkan hasil yang TERBAIK, anda akan mencari pelbagai maklumat, membeli pelbagai produk untuk menaikkan berat badan. Manakala bagi yang obesiti pula, mencuba pelbagai produk untuk menguruskan badan malah cuba berdiet dan pelbagai usaha lagi.

Namun, tidak semua sumber panduan boleh diperoleh secara percuma. Dan yang lebih penting, anda tidak akan menemui semua maklumat daripada SATU sumber sahaja. Anda perlukan BANYAK sumber.
Jadi Kesimpulannya..
Anda tak perlu susah-susah lagi, kerana sekarang semuanya sudah ada dalam 1 BUKU!

Memperkenalkan, e-book yang PERTAMA seumpamanya di Malaysia dan WAJIB
dimiliki oleh semua lelaki!